AC Milan prisijungia prie Chiliz

Europos futbolo milžinė AC Mila“ yra naujausia sporto organizacija, patekusi į Blockchain pasaulį. Komanda paskelbė apie $ACM“ tokeno paleidimą Chiliz (CHZ) blokų grandinėje.

Tikimasi, kad premjera prasidės artimiausiomis savaitėmis. ACM tokenų turėtojai galės juos iškeisti į įvairius prizus ir dalyvauti interaktyviuose veiksmuose su klubu ir žaidėjais.

Dvidešimtasis klubas Chiliz gretose

AC Milan bus dvidešimtasis klubas, pristatytas Chilliz blokų grandinei. Kitos Europos futbolo komandos jau buvo pradėjusios bendradarbiauti su platforma, įskaitant FC Barcelona, Paris Saint-Germain, AS Roma ir Madrido Atletico, taip pat įvairios esporto komandos ir pirmaujanti organizacija MMA-UFC.

Anksčiau futbolo gerbėjai naudojo tokenus kaip būdą užmegzti ryšį su savo mėgstamomis komandomis. Pavyzdys – Kipro Apollon FC klubo gerbėjai, pasirinkę pirmąjį varžovą draugiškoms rungtynėms ir netgi nusprendę dėl klubo aprangos.

Barcelona sirgaliai naudojo tokenus balsuodami, kad ant komandos marškinėlių uždėtų gerbėjų kurtą grafiką. Juventus gerbėjai turėjo įtakos naujos klubo dainos pasirinkimui. AS Roma tokenų turėtojai tiesioginėje spaudos konferencijoje galėjo užduoti klausimus komandos vyriausiajam treneriui.

Bendradarbiavimas su Binance

Binance biržoje buvo pristatyta daugybė Chiliz tokenų,atvėrė galimybę prekiauti poromis su Bitcoin (BTC) ir Tether (USDT).

Casperas Stylsvigas, AC Milan pajamų direktorius, teigė, kad sprendimą naudoti blockchain technologiją iš dalies lėmė noras pasiekti daugiau populiarumo, kuri tapo dar svarbesnė per COVID-19 pandemiją:

Partnerystė su Socios.com leidžia mums 450 milijonų gerbėjų visame pasaulyje suteikti dar vieną įdomų būdą bendrauti su AC Milan, o tai ypač svarbu esant dabartinėms Covid-19 pandemijos sąlygoms.

Chiliz ir Socios.com įkūrėjas ir generalinis direktorius Aleksandras Dreyfusas sakė, kad tikisi paversti gerbėjų tokenus pagrindiniu gerbėjų įtraukimo įrankiu ir tikisi, kad tai taps nauju pajamų generatoriumi sporto rinkoje:

AC Milan gerbėjai galės dalyvauti VIP apdovanojimuose, išskirtinėse akcijose

Socios teigia, kad klubai ir partneriai uždirbo 30 milijonų dolerių pajamų per kiek daugiau nei 12 mėnesių nuo veiklos pradžios. FC Barcelona (BAR) tokenų pardavimas 2020 m. Birželio mėn. užtruko vos dvi valandas, o Juventus (JUV) ir Paris Saint-Germain (PSG) tokenų prekyba per kelias dienas nuo įvedimo į Binance viršijo 300 mln.

Total
0
Shares
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Previous Post

Apklausa: 2/3 investuotojų neparduos Bitcoin už mažiau nei 100 000 dolerių

Next Post
kriptovaliutos-apklausa

Kriptovaliutos yra tikri pinigai, rodo TVF apklausa

Related Posts