Prancūzijos drabužių prekės ženklas, kurdamas savo kolekcijas iš vandenyne randamų šiukšlių ir žvejybos tinklų, išleido savo pirmąją kolekciją, kurios tiekimo grandinė bus atsekama „blockchain“ technologijos dėka.
True Tribe i SUKU Bendradarbiavimas
Prancūzijos prekės ženklas „True Tribe“ savo tiekimo grandinėje naudojo „blockchain“ pagrindu veikiantį stebėjimo įrankį, kurį pateikė SUKU. Bendrovė taip pat siūlo vartotojams mobiliąją programą, kur jie gali nuskaityti QR kodą. Tokie kodai buvo pritvirtinti prie naujos „True Tribe“ kolekcijos etikečių, kurių dėka programą turintys klientai, nuskenavę kodą, galės atsekti visą įsigytų drabužių kelią nuo jo gamybai reikalingų medžiagų rinkimo iki jo įsigijimo. Šiuo sprendimu siekiama parodyti klientams, kaip kuriama „True Tribe“ mada. Pasak bendrovės vadovybės, sąmoningiems vartotojams bus lengviau pasiekti aukštos kokybės produktus, kurie neturi neigiamos įtakos natūraliai aplinkai.
True Tribe – įtaka į aplinkos apsaugą
„True Tribe“ kolekcijas kuria be jokio švaistymo. Maudymosi ir viršutiniams drabužiams gaminti ji naudoja „Econyl“ sukurtas medžiagas. Šis nailonas, be kita ko, pagamintas iš vandenyno sugautų tinklų ir plastikinių šiukšlių, keliančių didžiulę grėsmę ten egzistuojantiems gyvūnams. Tokie sprendimai leidžia sumažinti vandens sunaudojimą gamyboje, išmetamą CO2 kiekį, taip pat perdirbti jau susidariusias atliekas. „True Tribe“ taip pat ragina savo klientus grąžinti dėvėtus drabužius į savo taškus, siūlydama 20% nuolaidą kitam pirkiniui. Taip surinktos medžiagos taip pat yra perdirbamos ir iš jų gaminami nauji daiktai.
Prancūzijos kompanija taip pat priešinasi greitosios mados ir masinės drabužių gamybos idėjai. 2018 m. Pakistane ji sukūrė savo dirbtuves, kuriose darbo sąlygos smarkiai skiriasi nuo gamyklų, gaminančių drabužius gerai žinomoms tinklo parduotuvėms. Prekės ženklas suteikia savo darbuotojams draugišką darbo aplinką, kurioje menininkai ir amatininkai gali išsiugdyti savo meistriškumą.
Ką bendro turi su „blockchain“ technologija?
„Blockchain“ technologija suteikia visiems vartotojams prieigą prie tiekimo grandinės. Tai padidina vartotojo žinias apie įsigytas prekes. Naudodamasis šia galimybe, klientas gali sužinoti, kur ir kokiomis sąlygomis buvo sukurti drabužiai ir kaip tai veikia supančią aplinką. Tai yra galinga žinių dozė, galinti suteikti pranašumą gamintojams, kuriems rūpi planeta ir sudaryti tinkamas darbo sąlygas savo darbuotojams. Iki šiol gamyklų, gaminančių drabužius, kurių veikla daro pražūtingą poveikį aplinkai, neįmanoma pranokti, tačiau „blockchain“ technologijos naudojimas šioje pramonėje turi galimybę ją pakeisti.