
Tai gera naujiena skaitmeninės valiutos rinkai. Google vėl rodo kriptovaliutų reklamas. Visa tai atsitinka po to, kai rugpjūčio 3 d. Įsigaliojo atnaujinta bendrovės finansinių produktų ir paslaugų reklamos politika.
Tarptautinis milžinas uždraudė su kriptovaliutomis ir ICO susijusius reklamas 2018 m. Tačiau atnaujinta bendrovės politika leidžia reguliuojamiems kriptovaliutų rinkos žaidėjams iš naujo reklamuoti savo paslaugas. Tačiau reklamuoti ICO vis dar draudžiama.
Google kriptovaliutų reklamos politikos pakeitimas pirmą kartą buvo paskelbtas šių metų birželį. Tada buvo rašoma, kad „reklamuotojai, siūlantys kriptovaliutų keityklą ir pinigines“, nukreipti į JAV vartotojus, galėtų reklamuoti savo paslaugas ir produktus, jei jie atitiktų iš anksto nustatytus reikalavimus.
Šis žingsnis neabejotinai atneš papildomų pardavimų pagrindinei „Alphabet“ bendrovei – Google.
Bandymas kovoti su sukčiavimais
Griežtais Google reikalavimais siekiama pašalinti kriptovaliutų rinkos abejotinus skelbimus ir akivaizdžius sukčiavimo atvejus. Tačiau reklamuotojai turi būti registruoti Finansinių nusikaltimų vykdymo tinkle (FinCEN) kaip „finansinių paslaugų įmonė ir bent vienoje valstijoje kaip pinigų pervedimo agentas arba federalinis ar valstijos bankinis subjektas“.
Tačiau bendrovė vis dar neleido ICO reklamų, DeFi prekybos protokolų ar apskritai reklamuoti kriptovaliutų pirkimo, pardavimo ar prekybos. Taip pat draudžiamos įžymybių rekomendacijos dėl kriptovaliutų.
Atnaujinta Google politika taip pat draudžia kriptovaliutų skelbimus susieti su svetainėmis, kuriose pateikiami „prekybos kriptovaliutomis signalai, patarimai dėl kriptovaliutų investavimo“, ar „susijusių svetainių su (…) brokerių atsiliepimais“.
Primename, kad TikTok praėjusį mėnesį paskelbė, kad kriptovaliutas reklamuojantis turinys yra uždraustas. Tai buvo žingsnis nustoti reklamuoti visas finansines paslaugas ir produktus šioje populiarioje socialinioje platformoje.
